Про автора




Блаженний день, коли зробила я свій вибір
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе.
Дитяче серце — у моїх долонях,
Допитливе, відкрите і просте,
Мені довірив Бог його наповнить
Святим зерном, що згодом проросте.
І стане нивою зеленою з роками,
І принесе багатий урожай!
І я не маю права не радіти,
І буду вдячна Богу без кінця,
Що присвятила я себе служінню дітям
Єдиного Небесного Отця.

     
    Працюю над проблемою "Формування читацьких інтересів у молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій".
  Уміння читати, бути читачем - це високе мистецтво, йому треба наполегливо вчитися. Дитяча художня книга - це особливий світ, який юний читач осягає і розумом, і серцем. Саме у молодших школярів треба сформувати читацькі інтереси та закласти міцний фундамент етичної культури особистості. Тому свою роботу спрямовую на розв'язання проблеми. Опрацювавши багато методичних рекомендацій, намагаюся знайти найефективніші форми роботи, удосконалювати уроки читання, їх зміст і структуру.
    У своїй практиці використовую різні  інтерактивні форми роботи. Це - "Мозковий штурм", "Мікрофон", "Гронування", "Інтерв'ю", "Незакінчене речення", робота в малих групах.
  Для розвитку творчих здібностей використовую такі види завдань: складання загадок, прислів'їв, приказок, словесне малювання, хвилинки творчості, вікторини, анаграми.
    Уся навчально - виховна робота з рідної мови з дітьми - шестилітками повинна грунтуватися на принципі гра -  навчання, гра - виховання, оскільки в цьому віці гра для дітей - серйозна діяльність. Уроки в першому класі перетворюю в цікаві вправи ігрового характеру.
     Свої розробки уроків з навчання грамоти в 1 класі я виклала у посібнику "Букварикова абетка".



Немає коментарів:

Дописати коментар